biawakanglera.blogspot.com

Sunday, October 3, 2010

cyberjaya

FLY FISHING saya masi baru dalam duni fly fishing kerana ingin tahu dan belajar saya cuba memiliki fly fishing dengan sedikit ilmu saya pelajari saya gunakan juga ini la hasilnya ikan lampam walapun keci saya berpuas hati ikan pertama saya menguna kan fly fisning saya tahu saya masi kena banyak belajar lagi dunia fly fishing tapi tu bukan alasan atau halangan biar la kita belajar daripada merenung sahaja.
matahari panas terpacak di atas kepala bertukar pula pancing dasar ikan keli ini menjadi mangsa toman tertapi toman tu bernasip baik tak mengena hook.

dah melayan sangat mancing perut merasa lapar walapun makana ini ala kadar ja saya berterima kasi banyak2 kerana menjemput makan sekali kelazatan tarasa hinga menjilat jari sambil melihat permandangan tasik dan merasa angin berlalu sungu indah dan yaman sekali.toman ini terjerat menguna kan hirisan ikan keli angaran toman ini 4kg
kalau dah hobi mancing mamang tidak dapat di pisa kan lagi joran dan pemancing
keindahan dapat di rasa pabila melihat sesatu yang cantik tasik yang cantik ini jan la kita rosak kan kita pemancing sama-sama la kita menjaga nya kalau tampa tasik ini lagi man ka arah tuju pemancing


No comments:

Post a Comment